دریچه کولر دکوراتیو و قیمت آن

 دریچه کولر دکوراتیو می تواند برای هر استایل معماری مناسب باشد و دریچه کولر شما را زیبا کند. چنانچه میخواهید فضای متفاوتی در خانه یا محل کار خود داشته باشید، پیشنهاد ما به شما استفاده از دریچه کولر دکوراتیو در دکوراسیون منزل یا محل کارتان است.

با انواع دمپرهای صنعتی آشنا شوید 

امروزه طراحی دکوراسیون خانه ها و زیبایی منازل از اهمیت بیشتری نسبت به گذشته برخوردار است.اکثر افراد تمایل به استفاده از مدرن ترین و بهترین وسایل برای زیبا سازی منازل خود دارند.از این رو طراحان دکوراسیون برای بیشتر شدن آسایش افراد طراحی های نوینی را ارائه می دهند که دریچه کولر دکوراتیو یکی از این وسایل است.در تمامی مناطق به غیر از مناطق شرجی از کولر های آبی به عنوان وسایل سرمایشی استفاده می کنند و یا در مکان‌های بزرگ از فن کوئل‌ها و داکت اسپیلیت ها استفاده می شود. از این رو در هر مکانی دریچه کولر و یا حتی دریچه‌های تهویه وجود دارد.

در ادامه لازم است به بررسی شکل ظاهری این دریچه‌های کولر بپردازیم؛ معمولا شکل ظاهری این دریچه‌ها بر روی زیبایی محیط تاثیر زیادی دارد و اکثر افراد وجود دریچه ها را در بر روی سقف و دیوار را دوست ندارند.از طرف دیگر با فرا رسیدن فصل سرما نیاز به پوشاندن این دریچه ها به منظور جلوگیری از اتلاف انرژی وجود دارد.

مشکل پوشاندن دریچه ها و زشت شدن آنها یکی دیگر از معضلات موجود است که موجب زشت شدن دکوراسیون می شود.دریچه کولر دکوراتیو به کمک طراحان دکوراسیون آمده تا این معظل را حل کند.این دریچه ها که معمولا از جنس چوب وام‌دی‌اف ، در طرح های بسیار شکیل ساخته می شود این روز ها طرفداران بسیاری پیدا کرده اند.دریچه های دکوراتیو به زیبایی تمام بر روی سقف یا دیوار نصب می گردد.

این دریچه ها در طرح های مختلفی مانند مشبک، راه راه و دایره ایی موجود می باشد.یکی دیگر از مزیت های مهم دریچه کولر دکوراتیو وجود درپوش جهت بسته شدن می باشد که کار شما را تا حد زیادی آسان می کند.اگر قصد تغییر دکوراسیون منزل خود را دارید و یا می خواهید خانه نوسازتان را دکور کنید دریچه‌های کولر دکوراتیو بهترین انتخاب برای شما هستند.

برای قیمت دریچه خطی اسلوت تماس بگیرید 

مقایسه دریچه کولر دکوراتیو با دریچه کولر معمولی: 

امروزه دریچه‌های کولر انواع گوناگونی دارند و از مدل‌های ساده پلاستیکی و آلومینیومی گرفته تا نمونه‌های فلزی، پی وی سی و چوبی دکوراتیو متنوع هستند. لازم به ذکر است که از دریچه‌های کولر چوبی و دکوراتیو برای بهبود زیبایی بیش تر فضا استفاده می شود.

نصب و اجرای دریچه کولر می تواند تاثیر چشم گیری در فرآیند تهویه مطبوع و پخش جریان هوا در یک محیط داشته باشد. دریچه‌های کولر کمک می کنند تا هوا به صورت یکسان و همگن در فضای مورد نظر توزیع گردد. این محصولات می توانند به طور مستقیم بر دهانه ی خارجی کانال کولر که مماس به دیوار و یا سقف اتاق باشد اجرا شوند، و همچنین می توانند به وسیله‌ی رابط‌های هوایی به کانال اصلی شما متصل گردند. دمپرهایی که به طور معمول در قسمت پایینی دریچه‌های کولر وجود دارند به کاربر کمک می کند تا جهت باد را کنترل کند.

همانطور که از نام آن‌ها نمایان است، دریچه کولرهای دکوراتیو نسبت به دریچه‌های معمولی زیباتر و فریبنده‌تر می باشند. دریچه کولرهای معمولی اغلب به طور کامل دور تا دور دهانه خروجی کانال را می‌پوشانند، در حالی که دریچه‌های دکوراتیو دارای فریم یا قاب می باشند. بسته به شکل و ابعاد کانال کولر، دریچه شما می تواند طراحی مستطیلی شکل مسطح و یا قوس دار داشته باشد. در ساخت دریچه های دکوراتیو اغلب از مواد مقاوم تر و سخت تری همچون پی وی سی و انواع چوب ها استفاده می شود. ظاهر زیبا و لوکسی دریچه‌های چوبی سبب شده تا این محصولات در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کنند و بسیاری از کاربران در سرتاسر کشور استقبال بالایی به آن‌ها نشان داده اند.

قیمت دریچه بازدید کناف را از توحید بخواهید

 ناگفته نیست که چوب از گذشته تا کنون به عنوان یک متریال مهم در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار گرفته است چرا که دارای ویژگی ها و مزایای برتری نسبت به دیگر عناصر ساختاری و دکوراتیو می باشد. دریچه های چوبی می توانند با دیگر اسباب و اثاثیه منزل شما ست شوند و هارمونی جذابی از رنگ طبیعت را بوجود آورند.

بر خلاف دریچه‌های معمولی، دریچه کولرهای دکوراتیو از روکش‌های ضد آب برخوردار می باشند که مقاومت آن‌ها را در برابر رطوبت و دیگر آلاینده‎ها افزایش می دهد. همچنین به منظور جلوگیری از ورود گرد و خاک و سرمای شدید به داخل اتاق در فصل زمستان، طراحان دریچه کولرهای دکوراتیو جدید و مدرن را همراه با درپوش های زیبا همراه می کنند.

 تنها کافیست تا درپوش را به روش مناسب بر روی دریچه خود قرار دهید و از محیط گرم لذت ببرید. این حقیقت همچنین به شما کمک می کند تا گرمای محیط خود را حفظ کنید و مصرف انرڗی بهینه ای داشته باشند. طراحی این درپوش ها نیز لوکس و مدرن می باشد و ظاهری فریبنده به وجود می آورد.

 با محصولات دریچه دسترسی فن کوئل  توحید آشنا شوید. 

قیمت دریچه‌های کولر دکوراتیو 

قیمت و هزینه خریداری دریچه های کولر دکوراتیو و معمولی با توجه به ابعاد دریچه، نوع آن و همچنین متریالی که در ساخت آن مورد استفاده قرار گرفته است می تواند متغیر باشد. اغلب دریچه های دکوراتیو به دلیل طراحی های متنوع و مواد با کیفیت تری که در ساختار خود دارا می باشند، قیمت بالاتری نسبت به دریچه های معمولی دارند.

 به یاد داشته باشید تا همواره پس از انتخاب نوع دریچه کولر خود، محصول انتخابی را از یک فروشگاه و یا شرکت مطمئن خریداری کنید تا از قیمت استاندارد بهره مند شوید.

   

 

ارتباط با ما

گروه صنعتی توحید

دفتر مرکزی:  بزرگراه نواب، خیابان مرتضوی، بین خوش و قصرالدشت
پلاک ۲۴۷ گروه صنعتی توحید
نمایندگی: تهران دستغیب غربی پلاک ۲۰۴
کارخانه: شهرک صنعتی نصیرآباد خیابان سرو ۱۴ پلاک ۸

تلفن: 66373131 - 66838229       فکس: 66837319
لطفا فیلد های خالی را پر کنید
لطفا فیلد های خالی را پر کنید
لطفا فیلد های خالی را پر کنید
© کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به گروه صنعتی توحید می باشد.