دریچه‌ بازدید آلومینیومی

  . دریچه‌ بازدید آلومینیومی یکی از انواع دریچه‌های بازدید است.در ادامه به بررسی انواع دریچه های بازدید آلومینیومی می پردازیم

قیمت دریچه بازدید کناف را از توحید بخواهید  

دریچه بازدید آلومینیومی لولادار جهت فن کویل: 

این نوع از دریچه‌های بازدید عموماً برای بازدید و تعمیر فن‌کویل‌های سقفی طراحی و ساخته می‌شود. سیستم این دستگاه به گونه‌ای است که برای گرداندن هوا در محیط ساخته شده است، به همین علت دارای یک فن دمنده و دارای یک بخش مکنده است که جهت کارایی سیستم مکنده باید بر روی درب دریچه بازدید آلومینیومی لولادار جهت فن کویل امکان مکش هوا را ایجاد نمود. به همین خاطر دریچه بازدید آلومینیومی لولادار جهت فن کویل در انواع مختلف طراحی و تولید می‌شود که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم:

با دریچه دسترسی فن کوئل آشنا شوید 

  • دریچه بازدید آلومینیومی لولادار یا دریچه بازدید فنکویل شیاردار: این دریچه‌ها را میتوان به صورت پیچ از رو و همچنین به صورت پیچ از داخل و به صورت مخفی نصب نمود.
  • دریچه بازدید آلومینیومی لولادار(دریچه بازدید فنکویل خطی 30 درجه): دریچه بازدید آلومینیومی لولادار فنکویل خطی ۳۰درجه هم برای دستگاههایی که نیاز به مکش مستقیم هوا از زیر فنکویل را دارند مورد استفاده قرار می گیرد و مکانیسم این دریچه نیز به این ترتیب است که بر روی درب اصلی دریچه بازدید آلومینیومی لولادار فنکویل، یک دریچه خطی ۳۰ درجه نیز تعبیه می‌شود و این دریچه خطی۳۰ درجه وظیفه‌ی انتقال و مکش هوا را از محیط به داخل محفظه‌ی دستگاه فنکویل به عهده می‌گیرد.
  • دریچه بازدید فنکویل خطی کله قندی: دریچه بازدید آلومینیومی لولادار فنکویل خطی کله قندی نیز برای دستگاه‌هایی که نیاز به مکش مستقیم از زیر فنکویل را دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد و مکانیسم این دریچه نیز به این ترتیب است که بر روی درب اصلی دریچه بازدید آلومینیومی لولادار فنکویل، یک دریچه خطی کله قندی تعبیه می‌شود و این دریچه خطی کله قندی وظیفه‌ی انتقال و مکش هوا را از محیط به داخل محفظه ی دستگاه فنکویل به عهده می‌گیرد.
  • دریچه بازدید فنکویل سقفی یا پله‌ای: این نوع از دریچه‌ها را میتوان گفت که شکیل‌ترین دریچه‌های بازدید آلومینیومی لولادار فنکویل است و با دو طرح تک گل و دوگل، تولید و عرضه می‌شود.
  • دریچه بازدید آلومینیومی لولادار فنکویل خطی با طرح اسلوت: این نوع دریچه‌ها را می‌توان به دو صورت وزنه‌ای و لولایی طراحی و تولید کرد.
  • دریچه بازدید فن‌کویل مشبک: دریچه بازدید آلومینیومی لولادار فنکویل مشبک برای دستگاه‌هایی کاربرد دارد که مکش آن‌ها از زیر فن‌کویل تأمین می‌گردد و مکانیسم آن نیز منافذ مشبک دریچه مشبکی‌ست که در بدنه درب دریچه بازدید آلومینیومی لولادار فنکویل نصب می‌گردد قابل توجیه است.

 انواع دمپرهای صنعتی آشنا شوید 

  

دریچه بازدید آلومینیومی لولادار جهت تأسیسات آب و فاضلاب:

این دریچه‌ها برای دسترسی و امکان رفع انسداد لوله‌ها، زانوها و سیفون‌ها و اتصالات آب و فاضلاب به کار می‌رود. می‌توان گفت که با نصب دریچه بازدید آلومینیومی لولادار جهت تأسیسات آب و فاضلاب هم بر روی آلات و سیستم‌های تأسیساتی پوششی مناسب نصب می‌گردد و هم دسترسی به این تأسیسات آسان‌تر می‌شود.

در نظر بگیرید که در هر سیستم آب و فاضلاب باید به تعداد کافی دریچه بازدید در محل نصب شیرآلات و همچنین سه راهی‌ها، زانوها و یا سیفون‌های فاضلاب که در مسیر دیوارها عبور کرده، نصب گردد. برای جلوگیری از بروز مشکلات بهتر است که دریچه بازدید آلومینیومی لولادار به گونه‌ای نصب گردد که به لحاظ ابعاد، قابلیت دسترسی آسان و همچنین تعمیر تأسیات را به راحتی امکان‌پذیر نماید؛ همچنین بهتر است که برای نصب محکم مستحکم دریچه بازدید آۀومینیومی لولادار تأسیسات باید دور شکاف مربوطه یک قاب چهارگوش از جنس فلز یا قاب چوبی نصب گردد تا فریم دریچه بازدید آلومینیومی با پیچ به آن وصل شود. دریچه بازدید الومینیومی لولادار تاسیسات همچنین برای پوشش تاسیسات الکتریکی ساختمان از قبیل کلید و فیوزها و یا همچنین سیم های اصلی عبوری از داخل سقف‌های کاذب و یا محل‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای قیمت دریچه خطی اسلوت تماس بگیرید   

مزایای دریچه بازدید: 

  1. نصب سریع و آسان دریچه بازدید آلومینیومی لولادار
  2. پوشش محفظه‌ی دستگاه فنکویل در سقف توسط دریچه بازدید آلومینیومی لولادار
  3. امکان ساخت دریچه بازدید با سه نوع متریال: آلومینیوم، ام دی اف و پلاستیک
  4. پوشش حفره‌های تأسیسات توسط دریچه بازدید آلومینیومی لولادار
  5. امکان تولید دریچه بازدید آلومینیومی و چوبی در مدل‌های مختلف و ابعاد متنوع
  6. تنوع شکل و نوع درب دریچه بازدید آلومینیومی و چوبی: وزنه‌ای، لولایی، ساده، شیاردار

جهت سفارش محصولات تجیهزات کانالی و کانال فلکسیبل هوا  با ما تماس بگیرید 

 

مشخصات دریچه بازدید آلومینیومی: 

  • دریچه بازدید آلومینیومی در تمامی ابعاد ساخته می‌شوند.
  • رنگ آمیزی تمامی محصولات الکترو استاتیک است.
  • انواع مختلف این دریچه به صورت استاندارد با رنگ سفید نیمه مات عرضه می‌شوند.
  • محصولات گالوانیزه بدون رنگ عرضه می‌شوند و در صورت سفارش شما رنگ‌آمیزی می‌شوند.
  • محصولات پلاستیکی بدون رنگ عرضه می‌شوند.
  • دریچه‌های پلاستیکی درجه یک قابلیت رنگ پذیری دارند.
  • در مقابل دریچه‌های پلاستیکی درجه دو قابلیت رنگ پذیری را ندارند.  

 

ارتباط با ما

گروه صنعتی توحید

دفتر مرکزی:  بزرگراه نواب، خیابان مرتضوی، بین خوش و قصرالدشت
پلاک ۲۴۷ گروه صنعتی توحید
نمایندگی: تهران دستغیب غربی پلاک ۲۰۴
کارخانه: شهرک صنعتی نصیرآباد خیابان سرو ۱۴ پلاک ۸

تلفن: 66373131 - 66838229       فکس: 66837319
لطفا فیلد های خالی را پر کنید
لطفا فیلد های خالی را پر کنید
لطفا فیلد های خالی را پر کنید
© کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به گروه صنعتی توحید می باشد.