کانال سازی کولر و قیمت آن

 

امروزه به دلیل گرمای زیاد مخصوصاً در کلان شهرها درخواست و تقاضا برای کانال‌سازی کولر و راه‌اندازی سیستم هوای مطبوع و استفاده و بهره‌مندی از دستگاه‌های خنک کننده چندین و چند برابر شده است.

برای داشتن سیستم تهویه مطبوع و خنک‌ کننده هم به ‌کانال‌ کشی کولر و پیش از آن کانال‌ سازی کولر نیاز داریم. اساساً سیستم‌های مبتنی بر کانال‌ کشی به دلیل مقرون به‌ صرفه بودن و تنوع علوم و فناوری‌های نو در این زمینه و وجود برندها و مارک‌های مختلف بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرند. یعنی ساخت و کانال سازی کولر و کانال‌ کشی کولر گازی و ساخت کانال تهویه مطبوع‌، داکت اسپیلت و فن کویل یکی از خدمات عادی و روتین امروزی در ساخت ‌و سازهای شهری و ساختمانی محسوب می ‌شود، مخصوصا در شهرهای بزرگی مثل تهران که به دلیل جمعیت زیاد گمای بیشتری هم دارد.

جهت سفارش محصولات تجیهزات کانالی و کانال فلکسیبل هوا  با ما تماس بگیرید 

کانال‌ سازی کولر تهران که بخش اصلی کار در راه‌ اندازی سیستم‌های تهویه هوا و خنک‌ کننده است، پارامترهای مختلفی مثل تجهیزات انتقال هوا، دریچه‌ها و دمپرها را شامل می‌شود. متخصصین کانال ‌کشی و دریچه و کانال ساز کولر در تهران این امکان را دارند که به‌ صورت اینترنتی به اطلاعات و شماره ‌تلفن و حتی قیمت و اجرت کار آن‌ ها دسترسی پیدا کنید و بعد از ثبت سفارش آن‌ها برای ارائه‌ خدمت در محل مورد نظر شما و ساختمانی که می‌ خواهید نسبت به نصب کانال‌ کشی و کانال‌ سازی کولر تهران برای آن اقدام کنید، اعزام شوند.

عایق کاری انواع کانال کولر فارغ از جنس آلیاژ و متریال به‌کار رفته در آن و اینکه مکعبی یا گرد باشند هم بخشی از روال کار کانال ساز کولر در این حرفه است و اتفاقاً  بخش مهمی از آن محسوب می‌شود؛ چراکه نسبت به هدررفت انرژی‌های آب و برق بیمه می‌شویم و سر و صدا و ورود میکروب از کانال‌ کولرها را هم تا حد زیادی کنترل و مدیریت می‌‌ کند. مخصوصاً در شهرهای بزرگ و پرجمعیت یا

به ‌اصطلاح کلان‌ شهرها سر و صدا و بوق و دود آن‌قدری هست که دیگر اجازه داشته باشیم صدای اضافی در کانال کولر را خفه کنیم.

قیمت دریچه بازدید کناف را از توحید بخواهید 

چرا کانال سازی کولر اهمیت زیادی دارد؟ 

دریچه و کانال کولر یکی از مهم‌ترین اجزای سیستم کولر است. با وجود یک کانال مناسب، سیستم تهویه خوبی در ساختمان ایجاد خواهد شد و هوای گرم سریع‌تر از ساختمان خارج و به دنبال آن هوای خنک سریع‌تر به طور یکسان در تمام قسمت‌های ساختمان تولید خواهد شد.

پس با یک کانال سازی و کانال کشی اصولی از هوای خنک و مطبوع در محیط مورد نظر خود لذت ببرید.

برای قیمت دریچه خطی اسلوت تماس بگیرید

عوامل مؤثر در قیمت کانال کولر چیست؟ 

قیمت کانال‌های کولر مانند تمامی متریال‌های دیگر به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ به همین دلیل نمی‌توان برای آن قیمت مشخصی تعیین کرد، در ادامه عواملی که در قیمت کانال کولر مؤثر هستند را شرح می‌دهیم.

  • به شرایط انجام کار بستگی دارد، اینکه کولر شما در چه محلی قرار می‌گیرد، به طور مثال در بالکن یا پشت بام.
  • به متراژ آن بستگی دارد؛ زیرا هزینه کانال کولر بر اساس میزان متراژ آن بر حسب متر مربع حساب می‌شود.
  • به نوع کانال کشی هم بستگی دارد که از نوع گرد باشد یا چهارگوش.
  • تعمیر و اصلاح خرابی‌ها و استفاده از متریال جدید؛ شاید هنگام کانال سازی کولر نیاز باشد که بعضی جاها را تعمییر کنند.
  • جنس و نوع متریال اولیه‌ای که در کانال کولر استفاده می‌شود نیز در قیمت کانال کولز مؤثر است.
  • نوع و جنس دریچه؛ دریچه کولر آهنی باشد و یا آلومینیومی.
  •  

نصب و اجرای کانال کولر 

روش‌های نصب و اجرای کانال کولر در شرکت‌های مختلف، متفاوت است. در برخی از پروژه‌ها می‌توان به راحتی کانال کولر را نصب نمود اما در مواردی مرحله‎ی نصب در کانال سازی کولر به سختی انجام می‌گیرد. اجرای کانال کشی کولر در محیط‌های متنوعی نظیر: ارتفاعات برج‌ها و نصب کانال کولر در موتورخانه‌ها انجام می‌گیرد. از روش‌های نصب کانال کولر می‌توان به نصب کانال با استفاده از سیم مفتول و نصب به کمک فلنچ اشاره نمود. فلنچ گالوانیزه، عایق الاستومریک، نخ نسوز، پیچ و مهره و دریچه کولر ابزارهایی هستند که در هنگام اجرای کانال کشی کولر مورد استفاده‌ی کانال سازان قرار می‌گیرند. اجرای کانال سازی کولر به منظور ایجاد هوایی مناسب در فضاهای اداری و مسکونی و صنعتی انجام می‌گیرد. در اجرای کانال کولر هدف اصلی رساندن دمای مطلوب از کولرهای آبی، فن کوئل‌ها و دیگر دستگاه‌های خنک کننده به داخل محیط‌ها می‌باشد. نصب و اجرای کانال سازی کولر در فضاهای مختلف متفاوت می‌باشد.

 انواع دمپرهای صنعتی آشنا شوید

نکات مهم در محل نصب دریچه و کانال کولر 

در هنگام نصب دریچه کولر و همچنین کانال کولر، رعایت یکسری نکات بسیار لازم و ضروری است. در ادامه به بررسی برخی از این نکات می‌پردازیم:

  • نصب دریچه کولر را باید در هوای آزادی که صد در صد هوای تازه و تا حدی خشک باشد، نصب نمایید.
  • محل نصب کانال کولر بسیار مهم است و باید طوری انتخاب شود که سرویس سالانه و بازدید ماهانه‌ی آن در فصل گرما میسر باشد.
  • هر کولر و همچنین نصب دریچه کولر آن را می‌توان در بالای در ورودی، روی سقف و یا در فضای آزاد نصب کرد.
  • هنگام نصب کانال کولر بهتر است به زیبایی ساختمان هم توجه شود و بدون جهت با کشیدن کانال نمای بنایی را از بین نبرید.
  • دور بودن دریچه کولر از فاضلاب، دود آشپزخانه، بوی طبخ غذا، گازهای متعفن و گرد و خاک یک امر ضروری است.
  • بهتر است که هوای ورودی از دریچه کولر به اتاق از بالاترین نقطه و تقریباً نزدیک به سقف و در امتداد طول اتاق وارد بنا شود.
  • محل نصب دریچه کولر باید طوری انتخاب شود که احتیاج به کانال کشی طویل و یا پیچ و خم‌های زائد و زانوهای متعدد نداشته باشد.
  • انتخاب کانال کولر مناسب، نداشتن پیچ و خم‌های تند و به کار بردن حداقل زانویی‌ها و ورق آهن مناسب نیز باید با دقت لازم به کاربرده شود.
  • با اینکه تابش آفتاب روی کولر، تا 4 متر از طول کانال تا اندازه‌ای بی اثر است، اما بهتر است کانال کولر در محلی نصب شود که سایه باشد.

با دریچه دسترسی فن کوئل آشنا شوید

کانال سازی کولر در محیط‌های باز و بسته 

کانال سازی در محیط‌های باز را کانال کشی روکار می‌نامند. اجرای کانال کشی کولر در محیط‌های باز به ندرت صورت می‌گیرد. کارفرمایان در اغلب موارد در زمان ساخت ساختمان‌ها کانالکشی توکار را اجرا می‌نمایند.

طبق اصول و استاندارد اجرای کانال سازی کولر باید در محیط‌های بسته انجام شود؛ به همین دلیل ساختمان سازان در هنگام سفت کاری ساختمان‌ها اقدام به دریافت خدمات کانال سازی کولر می‌نمایند. کانال سازی کولر در محیط‌های بسته مزیت‌های فراوانی دارد؛ یکی از این مزیت‌ها حفظ زیبایی نمای ساختمان‌ها می‌باشد.

  

ارتباط با ما

گروه صنعتی توحید

دفتر مرکزی:  بزرگراه نواب، خیابان مرتضوی، بین خوش و قصرالدشت
پلاک ۲۴۷ گروه صنعتی توحید
نمایندگی: تهران دستغیب غربی پلاک ۲۰۴
کارخانه: شهرک صنعتی نصیرآباد خیابان سرو ۱۴ پلاک ۸

تلفن: 66373131 - 66838229       فکس: 66837319
لطفا فیلد های خالی را پر کنید
لطفا فیلد های خالی را پر کنید
لطفا فیلد های خالی را پر کنید
© کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به گروه صنعتی توحید می باشد.