کانال فلکسیبل برزنتی و قیمت آن

 کانال فلکسیبل برزنتی یکی از انواع کانال های فلکسیبل است. کانال فلکسیبل یا منعطف بخش جدایی ناپذیر از یک سیستم تهویه مطبوع است؛ این کانال بخش‌های سرمایش و گرمایش را به توزیع هوا متصل می‌کند.کانال‌های فلکسیبل برای اتصال خروجی‌های مختلف هوا به کانال فلزی اصلی بسیار مناسب است. جهت سفارش محصولات تجیهزات کانالی و کانال فلکسیبل هوا با ما تماس بگیرید 

 

کانال فلکسیبل برزنتی 

کانال فلکسیبل برزنتی یکی از انواع کانال‌های فلکسیبل بدون عایق است که یک سیم پیچ از جنس استیل به منظور افزایش استحکام کانال دور آن پیچیده شده است. کانال فلکسیبل به عنوان داکت انعطاف‌ پذیر جهت امور هوارسانی یا مکش هوا کاربرد فراوانی یافته است.

کانال‌های فلکسیل برزنتی به دلیل مقاومت بالا مخصوص محیط‌های خشن مثل کارخانه‌ها، کارگاه‌ها، سیستم‌های تخلیه هوا به ویژه تخلیه غبارهای سبک می‌باشد.این کانال‌ها در جاهایی مثل سقف‌های کاذب و فضاهای سربسته استفاده می‌شوند که امروزه مورد استقبال کارفرمایان و مهندسین قرار گرفته است.

ساختار و جنس کانال فلکسیبل برزنتی از الیاف پلی استر روکش شده با pvc و فنر فولادی است. کانال فلکسیبل برزنتی عموماً در شاخه‌های 6 و 5 متری بسته‌بندی و به بازار عرضه می‌گردد، همچنین درمورد این کانال‌ها میتوان به این نکته اشاره کرد که دارای عملکرد مناسب در محیط‌های اسیدی و قلیایی می‌باشند.

اصولاً همه‌ی کانال‌های برزنتی سبک و انعطاف‌پذیر هستند، ضد شعله، مقاوم در برابر لرزش، مقاوم در برابر پارگی و مقاومت در برابر کشش بالا است.این کانال‌ها نوعی کانال تهویه با درجه حرارت بالا هستند که میتوانند دامنه‌ی دمای کار را از -20 درجه سانتی گراد تا +120 کنترل کند و همان‌طور که گفته شد مقاوم در برابر آتش هستند.

طول استاندارد کانال فلکسیبل برزنتی برای هر رول 10 متر است که میتواند تا 1 متر فشرده شود، به همین دلیل ذخیره‌سازی و حمل آن‌ها آسان گشته است

برای قیمت دریچه خطی اسلوت تماس بگیرید

 

ویژگی‌ها و مزایای کانال فلکسیبل برزنتی: 

  • استحکام کششی بالای کانال فلکسیبل برزنتی
  • انعطاف‌پذیری فوق العاده
  • وزن سبک و قابلیت حمل آسان
  • مقاموت در برابر ارتعاش
  • عایق نسبی سرما و گرما
  • حمل و نصب آسان
  • قابلیت فشردگی بالا برای بسته بندی در بیشترین طول
  • عدم نیاز به تجهیز خاص جهت برش و نصب
  • هزینه کم
  • توزیع یکنواخت هوا
  • دارای طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و اندازه‌ها 

کاربرد داکت فلکسیبل برزنتی 

از داکت فلکسیبل برزنتی میتوان در مصارف مختلف مسکونی، تجاری و صنعتی استفاده کرد اما محبوب‌ترین موارد استفاده آن تهویه است، هواگیری از فضای داخلی قسمت مهمی از بسیاری از محل‌های کار و خانه است.

قیمت دریچه بازدید کناف را از توحید بخواهید 

 

مواردی که درباره‌ی کانال فلکسیبل برزنتی باید بدانید:

  • بهترین عملکرد کانال فلکسیبل زمانی حاصل می‌شود که کانال در وضعیت کشیدگی کامل قرار گیرد و همین‌طور مقاومت کانال فلکسیبل نسبت به جریان هوای عبوری از آن در حالت کشیده در کمترین میزان خود است.
  • تا جایی که امکان دارد شعاع خمش کانال فلکسیبل باید بزرگ انتخاب شود تا راندمان انتقال هوا کاهش پیدا نکند.
  • در کانال‌های طویل با انشعابات زیاد، استفاده از این کانال‌ها توصیه نمی‌شود و بهتر است از کانال‌های سخت استفاده شود.

 با دریچه دسترسی فن کوئل آشنا شوید

فلکسیبل داکت برزنتی Soft 

یکی از انواع فلکسیبل داکت‌ها کانال فلکسیبل Soft می‌باشد که جنس آن برزنتی است و همچنین از یک لایه پی وی سی تشکیل می‌گردد. این نوع کانال فلکسیبل را میتوان با مفتول فنری تقویت نمود.

لایه‌ی پی وی سی که روی کانال فلکسیبل برزنتی سافت قرار داده می‌شود، باعث می‌شود که لوله‌ی برزنتی ما مقاوم‌تر گردد و در نتیجه در برابر اشیا تیز و برنده به هیچ عنوان بریده و پاره نمی‌شود. از کانال‌های فلکسیبل برزنتی سافت در کانال‌کشی سیستم‌های اگزاست فن و سانتریفیوژ بسیار زیاد استفاده می‌شود، و به دلیل سبکی و وزن بسیار کم در صنعت به صورت فراوان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اگر بخواهیم در مورد کاربرد این کانال‌ها صحبت کنیم میتوانیم به استفاده در کانال کشی سیستم‌های داکت اسپیلت به عنوان کانال کشی برگشت سیستم‌ها اشاره کرد.

طول استاندارد کانال خرطومی برزنتی Soft 6 متر می‌باشد و در سایزهای 4 تا 20 قابل عرضه است

 انواع دمپرهای صنعتی آشنا شوید

محصولات دیگر کانال‌های فلکسیبل 

  • کانال فلکسیبل فویلی آلومینیومی:

کانال فلکسیبل فویلی آلومینیومی با انعطاف پذیری بالا و وزن سبکش در برابر رطوبت و خوردگی مقاومت خوب و قابل قبولی از خود نشان می‌دهد، همچنین این کانال‌ها در برابر گسترش شعله بسیار مقاوم می‌باشد و قابلیت فشردگی زیاد کانال فلکسیبل فویلی و آلومینیومی باعث سهولت در بسته بندی و حمل آسان این کالا گشته است.

  • کانال فلکسیبل کومبی:

یکی از پرکاربردترین انواع کانال کومبی‌ است. کانال فلکسیبل کومبی برای انتقال هوا در مسیرهای رفت و برگشت هوا از قبیل رابط پلنیوم باکس‌ها و لاین اصلی کانال هوا و رابط باکس‌های پشت دریچه‌های هوا و مکنده یا دمنده استفاده می‌شود. از مزایای این کانال میتوان به وزن سبک و بسیار کم و همچنین مقاومت در برابر رطوبت اشاره کرد.

  • کانال فلکسیبل پیش عایق الاستومری:

با کیفیت‌ترین نوع کانال فلکسیبل که هم خاصیت هوارسانی را داراست و هم خاصیت عایق بودن؛ کانال فلکسیبل پیش عایق الاستوری است. کانال فلکسیبل پیش عایق الاستومری با ساختار یکپارچه در زمان تولید از جمله داکت‌های هوا با مقاومت بالا به شمار می‌رود.  از جمله مزایای کاربردِ کانال فلکسیبل با عایق الاستومری امکانِ نصبِ سریع، آسان و راحتِ آن است، به طوری که نیازی به هیچ نوع پوششِ بیشتر و اضافی نمی‌باشد.

  • کانال فلکسیبل PVC:

از کانال فلکسیبل pvc در تهویه‌ی مکان‌های مسکونی، تجاری، صنعتی، بهداشتی، اتاق‌های تمیز و همچنین در سیستم‌های جمع‌آوری غبار و ذرات در کارخانجاتی همچون چوب‌بری و صنایعی که با غبار و آلاینده‌ها سر و کار دارند و نیز برای انتقال مواد، استفاده می‌گردد.

  • کانال فلکسیبل نسوز:

همان‌طور که از نام این محصول پیداست موارد مصرف آن بیشتر تخلیه و بخارات گازی با دمای بالاست.این کانال دارای ساختار محکم تقویت کننده فلزی است و در برابر جمع شدن نیز مقاوت بالایی دارد.

  • کانال فلکسیبل برزنتی:

ساختار محکم تقویت کننده‌ی فلزی مهم‌ترین مزیت کانال فلکسیبل برزنتی معدنی است، این کانال‌ها دارای استحکام کششی بالایی هستند و به دلیل سبکی زیاد به آسانی قابل حمل هستند.

  • کانال فلکسیبل برزنتی معدنی:

این کانال از الیاف پلی استر روکش شده با پی وی سی تقویت شده با نوار گالوانیزه تولید می‌گردد و از ویژگی‌های آن میتوان به انعططاف‌پذیری بالا و استحکام زیاد اشاره کرد.

  • کانال فلکسیبل با عایق پشم شیشه:

این کانال دارای سه لایه ساختار است. لایه‌ی داخلی همان کانال فلکسیبل با فویل آلومینیوم لمینیت بوده و لایه میانی از عایق پشم شیشه و لایه‌ی بیرونی از فویل آلومینیوم لمینت تشکیل شده است.

  • کانال فلکسیبل فنراستیل:

جهت مکش و انتقال مایعات در صنایع غذایی، آزمایشگاهی، تحقیقاتی، درمانی، خانگی، کشاورزی، تأسیسات و باغبانی از کانال فلکسیبل فنر استیل استفاده می‌کنند. این کانال از پی وی سی نرم که به وسیله‌ی فنر تحکیم شده؛ تشکیل یافته است. دمای کار این کانال از -5 الی +65 درجه سلسیوس معتبر است.

ارتباط با ما

گروه صنعتی توحید

دفتر مرکزی:  بزرگراه نواب، خیابان مرتضوی، بین خوش و قصرالدشت
پلاک ۲۴۷ گروه صنعتی توحید
نمایندگی: تهران دستغیب غربی پلاک ۲۰۴
کارخانه: شهرک صنعتی نصیرآباد خیابان سرو ۱۴ پلاک ۸

تلفن: 66373131 - 66838229       فکس: 66837319
لطفا فیلد های خالی را پر کنید
لطفا فیلد های خالی را پر کنید
لطفا فیلد های خالی را پر کنید
© کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به گروه صنعتی توحید می باشد.