دریچه بازدید فن کویل

 دریچه بازدید فن کویل  برای ایجاد دسترسی آسان به دستگاه هایی مانند داکت ها و فن کوئل هایی که اغلب در سقف قرار دارند مورد استفاده قرار میگیرد. ابعاد دریچه دسترسی و بازدید فن کویل نسبت مستقیم با ابعاد دستگاه فن کویل دارد.

دریچه فن کویل را به صورت کلی میتوان به دو روش نصب کرد. هم به شکل پیچ از رو و هم بصورت پیچ از داخل (پیچ مخفی). بدیهی است که در حالت پیچ از داخل باعث می شود نمای دریچه شکیل تر باشد. اما اغلب در دریچه مدلهای لولایی به خاطر محدودیت در نصب، حالت پیچ از رو به استفاده میگردد.

 با دریچه دسترسی فن کوئل آشنا شوید

 

دریچه دسترسی فن کوئل و قابلیتهای آن 

  • قابلیت ساخت در ابعاد مختلف متناسب با ابعاد فن کویل و سفارش
  • قابلیت نصب انواع دریچه های خطی جهت برگشت هوای فن کویل
  • قابلیت نصب فیلتر در قسمت دریچه تعبیه شده جهت برگشت هوای فن کویل
  • پره ها ثابت و بدون حرکت
  • ساخته شده از ورق آلومینیوم  از ضخامت 1 میلی متر به بالا
  • دارای پوشش رنگی پودری کوره ای الکترواستاتیک

 

 دیچه بازدید فن کوئل و موارد مصرف 

  • ساختمان های اداری ، مسکونی ، تجاری
  • پاساژ ها و برج ها و مکان های لوکس و دکوراتیو
  • قابلیت نصب در محلهای فن کویل سقفی یا داکت

 

با محصولات تجیهزات کانالی و کانال فلکسیبل هوا آشنا شوید

 

انواع دریچه فن کویل  

  • دریچه‌ی بازدید فن کویل ساده بدون مکش.
  • دریچه‌ی بازدید فن کویل ساده با گریل مکش ۹ سانتی‌متری.
  • دریچه‌ی بازدید فن کویل ساده با گریل مکش ۱۸ سانتی‌متری.
  • دریچه‌ی بازدید فن کویل خطی یک طرفه.
  • دریچه‌ی بازدید فن کویل خطی دوطرفه.
  • دریچه‌ی بازدید فن کویل خطی طرح دریچه‌ی اسلوت.
  • دریچه‌ی بازدید فن کویل مشبک.
  • دریچه‌ی بازدید فن کویل گل سقفی (تک گل).
  • دریچه‌ی بازدید فن کویل گل سقفی (دو گل).
  • دریچه‌ی بازدید فن کویل خطی کله‌قندی.

 

قیمت دریچه بازدید کناف را از توحید بخواهید  

 

دریچه‌ی بازدید فن کویل ساده 

برای بازدید و تعمیر فن کویل‌هایی که مکش و تامینِ هوای سیستم برگشت از طریق داکتی که به فضای محیط مرتبط است، نیازی به ایجاد منفذ روی درب دریچه‌ی بازدید فن کویل وجود ندارد و درب دریچه به‌صورت ورق ساده و بدون شیار تولید می‌گردد. دریچه‌ی بازدید فن کویل ساده با دو مدل وزنه‌ای و لولایی با قفل زیمنس ساخته می‌شودمی‌شود.

 

دریچه‌ی بازدید فن کویل ساده با گریل مکش ۹ و ۱۸ سانتی‌متری

 

از دریچه‌ی بازدید فن کویل ساده با گریل، برای بازدید و تعمیرِ فن کویل‌هایی که باید هوای برگشت از طریق دریچه بازدید به دستگاه برسد استفاده می‌گردد. ساختارِ این دریچه به لحاظ شکلی بسیار شبیه به دریچه‌ی بازدید فن کویل ساده می‌باشد. گریل‌ها یا شیار این نوع دریچه بازدید در ابعاد ۹ و ۱۸ سانتی‌متر طولی، روی درب دریچه به صورت عمودی یا افقی ایجاد می‌شود. عرض گریل و تعداد گریل‌های روی درب دریچه‌ی بازدید فن کویل به قدرت مکشِ دستگاه فن کویل ربط دارد، یعنی هرچه قدرت مکش دستگاه بالاتر رود، تعداد گریل‌های ایجاد شده در بدنه‌ی درب دریچه بازدید بیشتر خواهد شدمی‌گردد.

با انواع دمپرهای صنعتی آشنا شوید      

دریچه بازدید فن کویل خطی یک و دوطرفه: 

از دریچه بازدید فن کویل خطی نیز جهت تعمیر و بازدید دستگاه‌هایی که لزوما باید هوای برگشت را از محیط زیرِ فن کویل دریافت کنند استفاده می‌گردد. این نوع دریچه‌ی بازدید فن کویل در واقع ترکیبی از دریچه‌ی بازدید ساده با دریچه‌ی خطی یک یا دوطرفه می‌باشد. دریچه‌ی خطی منصوب بر روی بدنه‌ی اصلیِ دریچه بازدید فن کویل با منافذی موازی و ابعادی متناسب با بدنه، این امکان را می‌دهد که هوای کافی جهت پشتیبانیِ هوای برگشتِ دستگاه، به‌طور مستقیم توسط دریچه بازدید فن کویل از محیط تامین شود.  درب دریچه بازدید فن کویل خطی به دو صورتِ وزنه‌ای و لولایی باز و بسته می‌گردد. فریم دریچه بازدید فن کویل خطی نیز با دو سایز ۳ و ۵ سانتیمتری قابل تولید است.  دریچه بازدید فن کویل خطی یک طرفه با زاویه‌ای که دارد می‌تواند هوا را از یک سو مکش کند و بیشتر در جاهایی که یک بُعد دریچه به دیوار نزدیک است استفاده می‌شود.  

دریچه‌ی بازدید فن کویل خطی دوطرفه نیز به صورتِ زاویه‌دار از دوطرف هوای محیط را وارد محفظه‌ی دریچه بازدید فن کویل می‌کند و این دریچه بیشتر در جاهایی استفاده می‌گردد که دریچه بازدید فن کویل از دیوارها فاصله لازم را دارد و از هر دوطرف هوای محیط را جذب می‌نماید.  دریچه بازدید فن کویل خطی را هم می‌توان به صورت پیچ از رو و هم به صورت پیچ مخفی نصب و تعبیه کرد.  اگر درب دریچه بازدید فن کویل خطی لولایی باشد برای قفل کردنِ آن از قفل زیمنسی استفاده می‌شود  سطحِ بدنه‌ی دریچه بازدید فن کویل خطی، به‌وسیله رنگ کوره‌‎ای در رنگ‌های متنوع متناسب با رنگ فضای محیط قابل رنگ‌آمیزی است.  تعداد قفل‌های دریچه بازدید فن کویل متناسب با ابعاد دریچه می‌تواند متغیر باشد. ضخامت ورق آلومینیومِ استفاده شده در بدنه‌ی دریچه بازدید فن کویل خطی بسته به ابعاد دریچه بازدید قابلِ افزایش است.

برای قیمت دریچه خطی اسلوت تماس بگیرید

 

دریچه بازدید فن کویل مشبک

دریچه‌ی بازدید فن کویل مشبک برای بازدید و تعمیرِ دستگاه‌هایی استفاده می‌گردد که هوای برگشتِ دستگاه را با کمترین مزاحمت و بیشترین مقدار به دستگاه منتقل نمایند.در واقع شبکه‌های موجود در قسمتِ مشبکِ دریچه بازدید فن کویل جریانِ هوا را به صورت مستقیم و آزاد به دستگاه تزریق می‌کند و از هرگونه افت فشار جلوگیری به عمل می‌آورد.  از دریچه بازدید فن کویل مشبک همچنین برای هماهنگیِ بیشترِ نمای دریچه بازدید فن کویل با دریچه دمنده مشبک استفاده می‌شود. دریچه بازدید فن کویل مشبک نیز دریچه‌‌ای است از ترکیبِ یک دریچه بازدید فن کویل ساده و دریچه مشبک، که ابعاد دریچه مشبک باید با ابعاد دریچه اصلیِ بازدید فن کویل متناسب و هماهنگ باشد که هم ترکیبِ نمای دریچه بازدید فن کویل دارای تناسب باشد و هم میزانِ هوای ورودی از قسمت دریچه مشبک به داخل محفظه ی دریچه بازدید کنترل و مدیریت گردد.

 

  

ارتباط با ما

گروه صنعتی توحید

دفتر مرکزی:  بزرگراه نواب، خیابان مرتضوی، بین خوش و قصرالدشت
پلاک ۲۴۷ گروه صنعتی توحید
نمایندگی: تهران دستغیب غربی پلاک ۲۰۴
کارخانه: شهرک صنعتی نصیرآباد خیابان سرو ۱۴ پلاک ۸

تلفن: 66373131 - 66838229       فکس: 66837319
لطفا فیلد های خالی را پر کنید
لطفا فیلد های خالی را پر کنید
لطفا فیلد های خالی را پر کنید
© کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به گروه صنعتی توحید می باشد.