دریچه کولر چوبی و دریچه خطی چوبی

 

 دریچه کولر چوبی محصولی بی نظیر می باشد. زیبایی و جذابیت دریچه کولر چوبی مثال زدنی است. تولید کنندگان این نوع از دریچه تنظیم هوا از متریال چوب استفاده می نمایند. دریچه های چوبی

دلیل زیبایی چشم نوازشان در محیط های مسکونی مورد استقبال قرار می گیرند

دریچه کولر چوبی

دریچه های چوبی که دریچه خطی چوبی نیز از آن جمله محسوب میگردد، در حال حاضر جزء تجهیزات لوکس ساختمان و پروژه های مدرن محسوب میشود. این محصول با قابلیت رنگ آمیزی و یا روکش

طرح چوب، گستره وسیعی از انتخاب متناسب با دکور مورد نظر مشتریان را در اختیارشان قرار می دهد و تکنولوژی موجود در این صنعت امکان تولید هرگونه طرح و مدل طبق درخواست مشتری را فراه نموده است.
دریچه خطی چوبی از سه متریال چوب، mdf و pvc ساخته می شوند. از جمله وجوه تمایز محصولات این شرکت با سایر محصولات مشابه، ضد رطوبت بودن و تولید قاب و فریم به صورت یکپارچه است، که این امر از آسیب دیدگی محصول به علت استفاده از میخ و بست های متدوال جلوگیری می نماید، و عمر مفید محصول را به صورت چشمگیری بالا می برد.

جهت سفارش محصولات تجیهزات کانالی و کانال فلکسیبل هوا با ما تماس بگیرید.

قیمت دریچه کولر چوبی 

قيمت دريچه هاي چوبي درپوش دار كولر همانند ديگر دريچه هاي كولر فلزي و پلاستيكي براساس مساحت به اينچ مربع محاسبه مي گردد. براي قيمت گذاري دريچه هاي چوبي درپوش دار كولر چوبي ،قيمت درپوش زمستانه جز محاسبات قيمتي براي دريچه هاي چوبي درپوش دار كولر محاسبه مي گردد.

  1. برای قیمت دریچه خطی اسلوت تماس بگیرید  

دریچه کولر پلاستیکی

دریچه کولر پلاستیکی دارای مزایای ویژه ای می باشد. این محصول بسیار با کیفیت و پر کاربرد است. یکی از امتیازات دریچه کولر پلاستیکی قیمت مناسب آن نسبت به سایر دریچه کولر ها می باشد. این محصول ماندگاری و طول عمر بالایی دارد. دریچه کولر پلاستیکی در مدل های مختلفی تولید می گردد. در ادامه لازم به ذکر است که این دریچه‌ها به دو دسته تقسیم می‌شوند؛ دریچه بازدید پلاستیکی که اغلب برای پوشش تاسیسات و کنتورهای برق مورد استفاده قرار می گیرد، دریچه گرد پلاستیکی که برای تنظیم هوای مطلوب در سرویس های بهداشتی و حمام کاربرد دارد.

قیمت دریچه بازدید کناف را از توحید بخواهید  

دریچه‌های کولر فانتزی 

معمولا آن‌هایی که دنبال مدل‌های فانتزی هستند اغلب انواع مدل دریچه کولر چوبی جدید را مخصوصا برای محیط‌های مسکونی ترجیح می‌دهند. چون هم از نظر طرح و رنگ بسیار متنوع هستند و هم جلوه‌ی بسیار خوبی دارند. به عنوان مثال اگر سبک دکوراسیون منزل‌تان کلاسیک است یا از سبک‌هایی مثل روستیک استفاده می‌کنید، انواع دریچه کولر فانتزی چوبی برای شما بسیار مناسب هستند.

در مقابل اگر دکوراسیون مدرن و یا مینیمال دارید احتمالا دریچه‌های چوبی چندان مناسب دیزاین منزل شما نیستند. شما بهتر است به سراغ انوع دریچه کولر مدرن فلزی یا حتی فایبرگلاس بروید که

ظاهری ساده و مینیمال دارند.

البته این یک قاعده کلی نیست. یعنی در بسیاری از موارد مدل‌های چوبی و فانتزی نیز برای دکوراسیون مدرن و امروزی به کار رفته و به همین ترتیب مدل‌های فایبرگلاس یا مدل‌های فلزی با طراحی‌های لاکچری نیز برای خانه‌هایی با سبک‌های کلاسیک به کار می‌روند.

بیشتر دریچه کولرهای فانتزی از جنس چوب، آلومینیوم و پلاستیک باکیفیت می باشند. نمونه های چوبی زیبایی مثال زدنی دارند و می توانند فضای زندگی شما را به کل دگرگون سازند. چوب عنصر دکوراتیو گرم و شناخته شدنی است و سالیان زیادی است که به عنوان یک متریال دکوراتیو در انواع سبک‌های تزئینی مورد استفاده قرار می‌گیرد. دریچه کولرهای چوبی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. دریچه کولرهای فانتزی چوبی معمولا طرح های مشبک جلوه دار می‌باشند که می‌توانند روکش‌های زیبایی به خود بگیرند. برخی از آن‌ها دارای درپوش مخصوص‌ می‌باشند که در روز‌های بادی و برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل بسیار کاربردی هستند. هم‌چنین سبب می‌شوند تا در روزهای سرد سال سرمای کمتری وارد محل استراحت شما شود‌. آلومینیوم یک متریال مقاوم، نقره‌ای و در عین حال انعطاف پذیر است. پایین بودن نسبی قیمت آلومینیوم در مقایسه با دیگر مواد و بالا بودن استحکام آن سبب شده‌ که آلومینیوم در بین فلزات دیگر بیشترین کاربرد را در ساخت محصولات دکوراتیو داشته باشد. دریچه کولرهای آلومینیومی در رنگ های مختلفی موجود می باشند و دارای طول عمر و ماندگاری بالایی هستند. شما می‌توانید با خیال راحت سال‌های بسیاری از دریچه کولرهای فانتزی خود لذت ببرید و دریچه کولرهای ساده، خاکستری و فرسوده شده خود را که از نظر زیبایی هیچ ارزشی ندارند، برای همیشه فراموش کنید.

ا انواع دمپرهای صنعتی آشنا شوید

همان‌طور که گفته شد، کارکرد دریچه کولرهای فانتزی سبب بهبود کیفیت هوای خانه می شود چرا که هوا را به طرز مطبوعی به گردش می‌اندازند. همچنین باید گفت که عملکرد مناسب این محصولات رطوبت هوا را افزایش می دهند، چرا که از آب برای خنک سازی بهره می برند. این ویژگی برای خانواده هایی که در مناطق گرم و خشک زندگی می‌کنند و روزهای تابستانی طاقت فرسایی را تحربه می‌کنند، یک امتیاز مثبت است‌. دریچه کولرهای فانتزی نگهداری و مراقبت اندکی دارند و لزومی به ابراز نگرانی در مورد آن ها نیست. شما تنها نیاز دارید تا گرد و غبار را هر از گاهی از روی آن‌ها جمع کنید و درپوش‌های آنان را باز و بسته کنید. بیشتر این محصولات حتی به راحتی از روی کانال کولر جدا می شوند و قابل شست و شو می باشند. اگر شما نیز از دریچه کولرهای فرسوده و خسته کننده فلزی خانه خود خسته شده اید، بهتر است تا به دنبال تعویض آن ها با دریچه کولرهای فانتزی زیبا و شیک باشید. دریچه کولرهای فانتزی کیفیت زیبایی دیوارها و حتی سقف را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهند.

   

 

ارتباط با ما

گروه صنعتی توحید

دفتر مرکزی:  بزرگراه نواب، خیابان مرتضوی، بین خوش و قصرالدشت
پلاک ۲۴۷ گروه صنعتی توحید
نمایندگی: تهران دستغیب غربی پلاک ۲۰۴
کارخانه: شهرک صنعتی نصیرآباد خیابان سرو ۱۴ پلاک ۸

تلفن: 66373131 - 66838229       فکس: 66837319
لطفا فیلد های خالی را پر کنید
لطفا فیلد های خالی را پر کنید
لطفا فیلد های خالی را پر کنید
© کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به گروه صنعتی توحید می باشد.